Het Corporate Image - Ed Blauw
Het corporate image; beeldvorming van de onderneming; één van de meest complexe managementvraagstukken; met cases over: Albert Heijn, KLM, Nederlandse Spoorwegen, Postbank, Rietveld boutiques, Robeco, AT&T.
In de jaren zeventig raakten markten verzadigd en kwamen veel bedrijven in moeilijkheden door slecht management, dat onvoldoende had ingespeeld op de ontwikkelingen en er veelal ook geen adequaat antwoord op had. In voorgaande jaren had men zich nauwelijks om de eigen identiteit bekommerd.
Beschikbaarheid: Op voorraad
Eigenschappen
Auteur | Ed Blauw |
---|---|
Staat van het boek | Tweedehands boek |
Taal | Nederlandstalige boeken |
Pagina's | 211 |
THEMA in deze categorie | Economie & bedrijf, Management en ondernemen, Organisatie & Communicatie |
VEEL GELEZEN DOOR: | Vrouwen, Mannen |
Fictie - Non-fictie | Non-fictie |
Uitvoering | Paperback |
Conditie van het boek | Goed |
Verschijningsjaar | Jaren '90 |
Vaak samen gekocht
-
Conflicthantering en mediation - Govert Apol e.a.
€ 3,50 -
Digitale depressies - Theo van der Linden
Normale prijs: € 2,50
Aanbieding € 1,95
-
Het ongetemd verlangen - Rosemary Rogers
Normale prijs: € 7,50
Aanbieding € 1,00